Voor een firma gelegen te Kontich zijn wij op zoek naar een HR afdeling voor hun dienst personeels- en loonadministratie.
Jouw takenpakket?
Instaan voor een correcte en tijdige personeel- en loonadministratie van a tot z (in samenwerking met het sociaal secretariaat) voor zowel arbeiders als bedienden;
Input in de HR informatiesystemen (Payroll, GPS, Succes Factors);
Periodieke HR rapportages (verzuim, personeelskosten,...) -> zowel intern als extern;
Mee zijn met sociaal juridische actua en het informeren/adviseren van de medewerkers hieromtrent;
Onderhouden en beheer van de collectieve verzekeringen;
Ondersteuning bieden bij HR projecten zoals bijvoorbeeld sociale verkiezingen;
Bijdragen aan het verder optimaliseren van de processen gerelateerd aan paryoll en benefits;
Opvolging van sociale documenten;
Vertalen van de personeelskosten in het budget -> nauw samenwerken met de finance afdeling.
Jouw profiel
Zeer goede kennis NL;
Minimaal 5 jaar ervaring met loonadministratie (arbeiders & bedienden);
Goede kennis van de Belgische wet-en regelgeving;
Kennis van Succes Factors (SAP) en Excel;
Een zakelijke en resultaatgerichte mindset;
Prioriteiten kunnen stellen en beschikken over groot een probleemoplossend vermogen.
Aanbod
Voltijdse functie (38u/w)
30 vakantiedagen
Bonusregeling (persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen)